2013. május 12., vasárnap

A 10%-os Hifi esete...

Üdvözletem!


Jó rég írtam, de sajnos vagy nem sajnos a munka mellett nem nagyon volt időm a kocsival foglalkozni. Emellett egy kisebb műtét is hátráltat a projekt folytatásában...
A hifi beépítését már legalább két hete tervezem és a mai napot megfelelőnek tartottam is arra, hogy neki kezdjek...legalábbis az első részének. Ugyanis még jó pár elem nem érkezett meg (táp elosztó, a mono block és a 25-ös tápkábel.), hála az UPS impotens kiszállításának. Reggel már nagyon zavart, hogy még mindig a gyári fejegység muzsikál a kocsiban, igaz az eddigi, általam hallgatott legjobb gyári fejegység volt ez.
Szerencsére találtam olyan beépítő keretet, aminél a rádió alatti "fölös rész" nem csak egy műanyag lapka, hanem egy kis rekesz van ott. Ez később az Aux csati normálisabb kialakításánál kap nagyobb szerepet.

Íme a beépítő keret:


A kiszedéssel elég sokat szenvedtem, mivel először szedtem ki Ford gyárit. A két kiszedő villával benyomtam a tartó pöcköket, de kijönni nem akart. Egy jó fél órás ráncigálás után sem akart kijönni a helyéről. Így idegemben már össze-vissza rángattam és ekkor a bal oldali villát elmozdítottam balra, a kormány felé és rájöttem, hogy ez így a megfelelő pozíció. Ugye a már megvásárolt alpine csatit összekötöttem a ford átalakítóval és stb, stb.

Miután mindent bekötöttem, be is kapcsoltam még melegében a fejegységet. Érezhetően szebben szól vele mint a gyárival. Aztán bepróbáltam leendő helyére...és ekkor jött a pofon. Az 1 dinesnek írt beépítő keret nagyobb mint az Alpine, ezért az kotyog is benne istenesen. Felette és a két oldalán kábé 1 centi hézag van a beépítő keret széléig. Gondolkoztam mivel lehetne azokat a hézagokat kitölteni, de még nem jutott eszembe semmi. Ha esetleg van valakinek valami használható ötletet, ossza meg velem! :D

Íme a kép a problémáról:



Mivel volt még időm, így eldöntöttem, hogy bekötöm az egész rendszert próba képen. Elő a fúró, mert használható lyukat még mindig nem találtam a tűzfalon. Mikor már minden kész volt: tűzfalon alkoholos filccel a célterület bejelölése, hosszabbító kihúzása, útban lévő vezetékek elterelése, leszakadt az ég...én meg ott állok fúróval a kezembe, fedetlen hosszabbítóval az esőben...Szomszéd, aki ezt végignézte, most biztos elég bátor gyereknek tart...

Végül pár kép a "káoszról":

Amíg a férfi nép keményen dolgozik, van aki minecraftozik...







Ui: A gyári fejegység olcsón eladó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése